Blog Radu Vulcan

marți, 11 mai 2010

nterzis gesturilor tandre si sarutului in public…


Dupa o calatorie de sute de  km  parcursi in aproape 16 ore  am ajuns in Canakkale unde vom innopta, iar maine vom continua drumul spre Bodrum. Imaginati-va o coloana de 7 masini plus un autocar, asta pentru a va face o idee despre adunarea de forte implicate in acest proiect. A fost un drum extrem de obositor, dar am incercat sa profitam de fiecare clipa. Madalina a revizuit primele secvente pe care le are de filmat (unele foarte dificile, dar veti realiza despre ce e vorba), emotiile au cuprins-o deja si nu poate nega acest lucru :) .  Eu am inceput sa citesc pasaje din Coran (cartea sfanta a musulmanilor) si am mai aflat si alte lucruri interesante: cum ar fi faptul ca este interzis sa atingi femeile locale sau chiar sa dai mana cu ele, de asemenea nu sunt vazute bine gesturile tandre sau sarutul in public, in special intre cei necasatoriti. O sa incerc sa va mai povestesc despre astfel de lucruri destul de straine noua. Am incercat toata ziua sa “furam” o vorba de la maestrul Marin Moraru, o personalitate care te captiveaza pur si simplu. M-au mai impresionat ambitia si forta de munca a Dianei Dumitrescu, implicarea ei in acest proiect, tinand cont de perioada foarte obositoare prin care a trecut (Aniela, Dansez pentru tine). Daca printre cei care citesc aceste randuri, se afla persoane care vor sa isi petreaca vacanta de vara in Turcia, e bine de stiut ca nu mai e nevoie de viza, neaparat trebuie sa aveti pasaportul la voi, insa trebuie sa va incarcati cu multa rabdare. Noi am stat aproape 2 ore in vama, atat a durat si perioada de asteptare a feribotului. Dar una peste alta, atmosfera a fost foarte misto, placuta si relaxanta, am ascultat multa muzica si chiar va recomand o piesa care mi-a placut foarte tare.
http://www.youtube.com/watch?v=x25F3-sR2Yo
Apropo, ce ati spune despre un sondaj pe aceasta tem. Cum priviti gesturile de tandrete in public?

Un comentariu:

  1. PAI DEPINDE DEGASTURI,CA O TINERE DE MANA ,SAU O IMBRATISARE TANDRA NU STRICA,DAR PE UNII II VEZI CA SE CONTOPESC ASA DE TOT MAI MAI SA DUCA ACTUL LA FINAL,IAR ASTA nu cred ca da bine. consider ca intimitatea unui camin,incaperi,iti da mai mult elan,dar de fapt tu esti invatat sa fi tot timpul privit in actiune

    RăspundețiȘtergere