Blog Radu Vulcan

luni, 7 iunie 2010

P.A

Lunea, de obicei, prima zi din saptamana fiind, este cea in care iti propui sa incepi proiecte, fie ele profesionale sau personale. Pentru mine, lunea asta, in particular, va insemna, de fapt, nu un inceput, ci un sfarsit, sfarsitul unei etape, ultima mea zi la Povestiri Adevarate.
Nu este usor si asta pentru ca, in primul rand, am cunoscut si lucrat cu oameni extraordinari, am invatat in fiecare zi cate ceva de la fiecare dintre ei. Si pentru asta nu pot decat sa le multumesc ca au fost alaturi de mine inca din primele clipe!
Mi-aduc si-acum aminte de prima zi cand am intrat pe usa redactiei: agitatie mare, sedinte peste sedinte! Ma simteam oarecum stingher, veneam dintr-un alt loc, alt sistem. Nu credeam, sincer, ca va fi o integrare usoara, de aici si ideea ca aparentele inseala… Evident, n-a fost un parcurs usor, mai ales cu asa o miza, cand trebuie sa convingi nu numai publicul, dar si pe tine, ca persoana. Sper c-am reusit, chiar daca asteptarile au fost, poate, peste ceea ce am oferit in unele momente…
A fost o perioada scurta, dar extrem de intensa, am trait momente de-a dreptul unice! Acest sistem PRO , de repede-inainte, te obliga, nu e timp de lamentari, totul este contra cronometru, altfel nu ai rezultate, nu esti numarul 1. Din acest punct de vedere, am nimerit unde trebuia, imi place sa fiu un invingator si ma motiveaza prezenta oamenilor de valoare din jurul meu.
Stiu ca maine imi va fi poate mai greu ca-n prima zi de Povestiri, dar ma bucur ca am ales acest drum, dorinta unei noi aventuri, provocari este mult prea mare!
Voi intra in concediu, o pauza de care am nevoie sincer, dar voi reveni pentru filmarile noului proiect MediaPro Pictures pentru ACASA care se va lansa in aceasta toamna. Va garantez ca aveti ce vedea, subiectul este extraordinar, filmari si imagini fabuloase cu actori foarte talentati!
Fiti in continuare alaturi de Povestiri Adevarate! Este o emisiune sincera in care se depune un efort fantastic, iar creatia din spatele camerelor merita aprecierea voastra!

2 comentarii:

  1. DIN FATA TV PARE O EMISIUNE INTENSA,PLINA DE INCARCATURA EMOTIONALA,DAR LA CATE CAZURI,SA LE ZIC TRISTE, PREZENTATI,NU AJUNGI SA PUI SUFLET LA SUFERINTA LOR? POTI SA PREZINTI UN CAZ MAI SPECIAL FARA SA TE DOARA SUFLETUL DE CE PATESTE OMUL ALA? E UN JOB, O EXPERIENTA DE VIATA,CUM VREI SA-I SPUI DAR EU ZIC,CA E SI GREU
    AI TRECUT SI DE ASTA ,ACUM SE TERMINA SI FILMUL, CE MAI URMEAZA SA INCERCI?
    E FRUMOS ,STI SA AI CE INVATA DE LA ALTII,DE BINE.
    DAR SI FILMARILE IN SINE NU AU NICI UN IMPACT ASUPRA TA CA OM? CUM POATE FI TOTUL ATAT DE MECANIC IN PLATOUL DE FILMARE,CAND REZULTATUL E ATAT DE INTENS?

    RăspundețiȘtergere
  2. ITI MERGE BINE SINCERITATEA, DISCRETIA,BUNATATEA.ITI DORESC SA AI PARTE DE SUCES IN CONTINUU.MULT NOROC.

    RăspundețiȘtergere