Blog Radu Vulcan

marți, 11 mai 2010

Actorul-bona

Dupa o saptamana grea, dar productiva, duminica am avut liber. Fiecare s-a relaxat in fel si chip, la piscina, citind sau pur si simplu dormind.
O prezenta placuta este formata din cuplul Alexandru Papadopol, Ioana Ginghina si Ruxandra, fetita lor. Evident, ei sunt aici cu treaba, amandoi facand parte din acest proiect, dar asta nu-l impiedica pe Papi sa mai aibe un rol in plus, sa fie bona in timp ce filmeaza sau se odihneste Ioana, ea interpretand o araboaica. Ma distreaza la culme, dar il si invidiez, mai ales ca-mi doresc si eu, la un moment dat, o fetita.
Apropo, in urmatorul post o veti admira pe Diana, am convins-o sa-mi dea cateva poze extrem de misto, facute chiar de sotul ei, Ducu, pasionat de fotografie!
www.radu.acasatv.ro

Un comentariu: